Ляш, М.2025-01-242025-01-242024Ляш, М. (2024). Маркетинг менеджмент у соціальних мережах фармацевтичного підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 69–75). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/5041The article examines the principles of forming an effective internet marketing system for the «Darnytsia» brand; the main stages of creating and implementing an online strategy for brand promotion in social networks are described; the channels of attracting patients, medical and pharmaceutical workers to the Internet resources of PRJSC «Pharmaceutical Firm «Darnytsia» were investigated; The media plan of the PRJSCD «Darnytsia pharmaceutical firm» account was created on Instagram.У статті розглянуто принципи формування ефективної системи інтернет-маркетингу бренду «дарниця»; описано основні етапи створення та реалізації інтернет-стратегії просування бренду у соціальних мережах; досліджено канали залучення пацієнтів, медичних та фармацевтичних працівників на інтернет-ресурси ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця»; сформовано Медіа-план облікового запису ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця» в Instagram.ukбрендінтернет-маркетингстратегіясоціальні мережіменеджментзалученняклікиbrandinternet marketingstrategysocial networksmanagementengagementclicksМаркетинг менеджмент у соціальних мережах фармацевтичного підприємстваArticle