Борсук, Марії Вікторівни2025-10-072025-10-072024Борсук М. В. (2024) Комунікативна компетентність педагога як засіб формування сприятливого соціально-психологічного клімату закладу середньої освіти. 053 «Психологiя» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11578ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАучасні умови вимагають від особистості гнучкості та лабільності у відносинах зі світом для її оптимального функціонування як суб’єкта життєдіяльності. Особливо це актуально в умовах трудової діяльності, коли викристалізовуються міжособові стосунки, а людина підлаштовується під вимоги безпосереднього суспільного загалу. У зазначених умовах ускладнюються вияви психічної діяльності людини, видозмінюються відповідно до реалій рівень її особистісних домагань і система диспозицій, організовується спілкування, а також сумісна діяльність. Формування сприятливого соціально-психологічного клімату у трудовому колективі є запорукою гармонійного розвитку взаємин та самої особистості, а також провідним фактором ефективності організації на ринку праці.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalКомунікативна компетентність педагога як засіб формування сприятливого соціально-психологічного клімату закладу середньої освітиBachelor Thesis