Жаданенко Іван Романович2025-12-012025-12-012025Жаданенко І. Р. ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МЕДІАКОНТЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ (за матеріалами АТ "УНІВЕРСАЛ БАНК", (Monobank). 061 «Журналістика» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12764ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАУ сучасному світі, де споживачі зазнають надмірної інформаційної навантаженості, важливість ефективної візуалізації медіаконтенту значно зростає. Зокрема, у фінансовій сфері, яка традиційно сприймається як консервативна та перенасичена складною інформацією, здатність представляти послуги зрозуміло та привабливо є ключовою для залучення та утримання клієнтів. Візуальні засоби спілкування, такі як інфографіка, анімаційні відео та якісно оформлені рекламні матеріали, дозволяють складну фінансову інформацію робити доступною та зрозумілою для широкої аудиторії. Враховуючи глобальний тренд цифровізації банківських послуг і зростання конкуренції на ринку, візуалізація стає не тільки засобом презентації продуктів, але й способом виділення бренду серед численних конкурентів. АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК», (Monobank) , як один з лідерів інновацій у фінансовому секторі України, використовує візуалізацію для того, щоб зробити свої сервіси не тільки функціональними, але й емоційно привабливими, що є важливим фактором у виборі банку сучасними споживачами.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalВІЗУАЛІЗАЦІЯ МЕДІАКОНТЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ (за матеріалами АТ "УНІВЕРСАЛ БАНК", (Monobank)Bachelor Thesis