Савченко, Д.2025-04-022025-04-022023Савченко, Д. (2023). Маркетинг менеджмент в діяльності виробничого підприємства ТОВ «Панасистем», м. Київ. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 143–148). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8399У статті розглянуто теорико-методичні засади маркетингового менеджменту. Визначено сутність маркетингового менеджменту та проаналізовано процес застосування маркетингового менеджменту на підприємстві. Обґрунтовано доцільність використання маркетингового менеджменту у системі управління виробничим підприємством.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетинговий менеджментТОВ «Панасистем»управлінняmarketing management«Panasystem» LLCmanagement.Маркетинг менеджмент в діяльності виробничого підприємства ТОВ «Панасистем», м. КиївArticle