Данилюк, О.2025-03-172025-03-172024Данилюк, О. (2024). Інтегровані маркетингові комунікації підприємств готельного господарства. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Міжнародний готельний і ресторанний бізнес: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 80–89). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7616Стаття розглядає поняття та принципи інтегрованих маркетингових комунікацій у контексті діяльності підприємств готельного господарства. Автор проаналізував роль та значення цих комунікаційних стратегій у вдосконаленні рекламних практик та підвищенні конкурентоспроможності готельного бізнесу.ukAttribution 4.0 Internationalконкурентоспроможністьготельний бізнесперсоналмаркетингові комунікаціїстратегіїcompetitivenesshotel businesspersonnelmarketing communicationsstrategies.Інтегровані маркетингові комунікації підприємств готельного господарстваArticle