Бондаренко, В.2025-04-032025-04-032023Бондаренко, В. (2023). Управління комунікаціями персоналу з кінцевим споживачем. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Технології трейд-маркетингу у формуванні бренду: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 234–239). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8452У статті розглянуто теоретичні аспекти організації управління комунікаціями персоналу з кінцевим споживачем. Визначено сутність, роль та фактори управління комуні¬каціями персоналу з кінцевим споживачем як складової системи управління маркетинговою діяльністю. Визначено стратегії управління комунікаціями персоналу з кінцевим спожи¬вачем та її переваги. Висвітлено технологічні аспекти управління комунікаціями персоналу з кінцевим споживачем та розроблено практичні порадиukAttribution 4.0 Internationalкомунікаціяуправління комунікаціямиперсоналкінцевий споживачорганізаціявзаємодіязалучення клієнтів communicationcommunication managementpersonnelend userorganizationinteractioncustomer engagementУправління комунікаціями персоналу з кінцевим споживачемArticle234–239