Мєєрзон, М.2025-03-172025-03-172024Мєєрзон, М. (2024). Теоретичний базис управління маркетинговими комунікаціями суб’єкта сфери гостинності. У Т.М. Сидоренко(Ред.), Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності: Збірник наукових статей здобувачів другого магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 43–47). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7617У статті досліджують теоретичні та практичні аспекти управління маркетин¬говими комунікаціями у сфері гостинності. Окрема увага приділяється важливості комплексного підходу до використання маркетингових інструментів, інтеграції різних каналів комунікацій і адаптації до змінних умов ринку. Визначаються ключові фактори ефективного управління маркетинговими комунікаціями, включаючи клієнтоорієнто¬ваність, інтерактивність та сезонність. Автор надає рекомендації щодо підвищення ефективності комунікаційних стратегій у готельному та ресторанному бізнесіukAttribution 4.0 Internationalмаркетингові комунікаціїсфера гостинностістратегіярекламаPRінтеграція каналівклієнтоорієнтованість marketing communicationshospitalitystrategyadvertisingchannel integrationcustomer orientationТеоретичний базис управління маркетинговими комунікаціями суб’єкта сфери гостинностіArticle43–47