Сорока, М.2025-04-022025-04-022023Сорока, М. (2023). Напрями удосконалення збутової діяльності підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 155–160). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8401У статті розглядаються основні проблеми збутової діяльності підприємства та можливі напряму вдосконалення ефективності Враховуючи мету дослідження, для успішного функціонування підприємств запропоновано й обґрунтовано ряд механізмів, які можуть справити позитивний вплив на їх функціонування.ukAttribution 4.0 Internationalзбутова стратегіямаркетингспоживачікомунікаціїроздрібна торгівляsales strategymarketingconsumerscommunicationsretail.Напрями удосконалення збутової діяльності підприємстваArticle