Менжега, Д.2025-04-022025-04-022023Менжега, Д. (2023). Маркетингові інструменти аналізу діяльності громадської організації. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації . Комунікації в системі маркетингу підприємств України: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 114–120). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8386У статті проаналізовано принципи та основні напрями діяльності громадської організації, діяльність якої орієнтована на розвиток та підтримку спорту, здорового способу життя. Визначено сильні та слабкі сторони, можливості та загрози діяльності громадської організаціїukAttribution 4.0 Internationalмаркетинганалізбрендпублічна організація marketingаnalyzbrendpublic organizationМаркетингові інструменти аналізу діяльності громадської організаціїArticle114–120