Алімов, Р.2025-01-162025-01-162024Алімов, Р. (2024). Інструменти цифрового маркетингу підприємств. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 86–92). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4053The article analyzes the prerequisites for the development of digital marketing in the conditions of the active introduction of innovative technologies. The main digital marketing tools that allow the company to establish effective and long-term communications with the target audience are considered. Specialized software used by companies to optimize marketing campaigns in the digital environment is provided.У статті проаналізовано передумови розвитку цифрового маркетингу в умовах активного запровадження інноваційних технологій. Розглянуто основні інструменти цифрового маркетингу, які дозволяють компанії налагодити ефективні та довгострокові комунікації з цільовою аудиторією. Наведено спеціалізоване програмне забезпечення, яке використовується компаніями для оптимізації маркетингових кампаній в цифровому середовищі.ukцифровий маркетингцільова аудиторіяінструментикомунікаціїконтентdigital marketingtarget audiencetoolscommunicationscontentІнструменти цифрового маркетингу підприємствArticle