Завгородня, А.2025-04-012025-04-012023Завгородня, А. (2023). Рекламна кампанія в соціальних мережах на ринку послуг. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с.30–35). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8283На сьогоднішній день соціальні мережі стали важливим каналом комунікації для рекламних кампаній, особливо на ринку послуг. Реклама в соціальних мережах дозволяє залучати нових клієнтів та зберігати існуючих, змінюючи підхід до реклами та взаємодії зі споживачами.ukAttribution 4.0 Internationalсоціальні мережірекламарекламна кампаніямаркетингринок послугефективністьsociаl networksаdvertisingаdvertising cаmpаignmаrketingservice mаrketefficiency.Рекламна кампанія в соціальних мережах на ринку послугArticle