Оліфер, В.2025-04-222025-04-222023Оліфер, В. (2023). Формування бренду роздрібної торговельної мережі. У Г. В. Дугінець (Ред.), Сучасні відносини у світовій економіці: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 60–65). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/9103Сьогодні все більшої популярності набувають власні бренди роздрібних мереж. Підприємства запускають власні торговельні марки з метою розширення масштабів свого бізнесу, а також диверсифікації асортименту товарів. Автором було проаналізовано процес формування власних марок торговельної роздрібної мережі, та зроблено висновок, що ефективна стратегія брендингу є необхідною задля успішного та стабільного зростання власних марок.ukAttribution 4.0 InternationalФормування бренду роздрібної торговельної мережіArticle