Осіпенко Карина Михайлівна2025-12-022025-12-022025Осіпенко К. М. SMM-кампанія підприємства сфери послуг (за матеріалами ФОП «Абашина Катерина Вячеславівна» (студія манікюру та педикюру «FREYA»). 061 «Журналістика» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12819ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАРозвиток соціальних мереж значно змінив підходи до управління маркетинговою діяльністю підприємств. У сучасних умовах соціальні мережі є не лише комунікаційною платформою, але й ефективним інструментом для залучення клієнтів, формування лояльності до бренду та збільшення прибутків. Особливо актуальним це є для підприємств сфери послуг, де персоналізований підхід та швидка взаємодія з клієнтом грають ключову роль у забезпеченні конкурентоспроможності. У цьому контексті питання організації та управління SMM-кампаніями стає важливим напрямом досліджень.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalSMM-кампанія підприємства сфери послуг (за матеріалами ФОП «Абашина Катерина Вячеславівна» (студія манікюру та педикюру «FREYA»)Bachelor Thesis