Шай, С.2025-01-162025-01-162024Шай, С. (2024). Управління цифровим маркетингом підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 244–249). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4105The article is devoted to the topical issue of effective digital marketing management in the context of the development of the information society and the growing importance of online technologies. The article summarizes the advanced approaches to digital marketing and considers the main trends in the development of digital marketing.Стаття присвячена актуальній проблемі ефективного управління цифровим маркетингом в умовах розвитку інформаційного суспільства та зростання важливості онлайн-технологій. У статті узагальнено передові підходи до цифрового маркетингу та розглянуто основні тенденції в розвитку цифрового маркетингу.ukцифровий маркетингIнтернет-маркетингтенденції в розвитку цифрового маркетингумаркетингова стратегіяцільова аудиторіяШІdigital marketingInternet marketingtrends in the development of digital marketingmarketing strategytarget audienceAIУправління цифровим маркетингом підприємстваArticle