Бобровик, Д.2025-04-032025-04-032023Бобровик, Д. (2023). Цифрові комунікації у розвитку туристичного бізнесу. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Цифровий маркетинг в теорії та практиці: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 262–267). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8457У статті розглянуто особливості застосування цифрових комунікацій у розвитку компаній туристичного бізнесу як інструмента ефективного досягнення комунікативних цілей. Обґрунтовано необхідність та переваги залучення інноваційних цифрових комунікацій для розвитку туристичного бізнесу. Наведено пропозиції щодо подальшої взаємодії та розвитку діджитал-технологій у туристичному бізнесіukAttribution 4.0 Internationalтуризмцифрові комунікаціїцифровізаціямаркетингінноваціїрозвиток tourismdigital communicationsdigitalizationmarketinginnovationdevelopmentЦифрові комунікації у розвитку туристичного бізнесуArticle262–267