Буглак, О.2025-03-122025-03-122024Буглак, О. (2024). Стратегія внутрішнього маркетингу субʼєкта сфери гостинності. У Т.М. Сидоренко(Ред.), Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності: Збірник наукових статей здобувачів другого магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 6–10). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7568У статті розглянуто концептуальні підходи до формування стратегії внутрішнього маркетингу для суб’єктів сфери гостинності. Проаналізовано основні інструменти та методи внутрішнього маркетингу, їхній вплив на ефективність управління персоналом та розвиток організаційної культуриukAttribution 4.0 InternationalВнутрішній маркетингсуб’єкти сфери гостинностіорганізаційна культурастратегія управління персоналомготельний бізнесмаркетингова стратегіяконкурентоспроможністьлояльність клієнтівкорпоративна культурауправління персоналом Internal marketinghospitality industry entitiesorganizational culturepersonnel management strategyhotel businessmarketing strategycompetitivenesscustomer loyaltycorporate culturepersonnel managementСтратегія внутрішнього маркетингу субʼєкта сфери гостинностіArticle6–10