Великодна, В.2025-10-072025-10-072025Великодна, В. (2025). Принципи маркетингової діяльності. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Маркетинговий менеджмент на підприємстві. Ч. 1 (286–292). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11583У статті проаналізовано маркетингову діяльність як один із ключових інструментів забезпечення довгострокового успіху підприємства. Розкрито основні принципи маркетингової діяльності, а також охарактеризовано їх класифікацію, що сприяють збереженню конкурентоспроможності на сучасному ринку. Розглянуто вплив стратегічного маркетингу на стійкий розвиток підприємств у динамічному бізнес-середовищі.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетингова стратегіяперевагиможливостіпродуктові стратегіїцінапросуванняmarketing strategyadvantagesopportunitiesproductpriceplacepromotion.Принципи маркетингової діяльностіArticle286-292