Волощенко, Р. С.2025-01-152025-01-152024Волощенко, Р. С. (2024). Наукові підходи до розв’язання проблеми емоційного вигоряння серед педагогічних працівників закладу середньої освіти. У С. М. Миронець (Ред.), Організаційна та економічна психологія: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання (с. 233–237). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/3913The article analyzes in detail scientific approaches to the definition of emotional burnout, the course and main signs of its occurrence, focusing on the peculiarities of the work of general secondary education workers.У статті проаналізовано наукові підходи до визначення емоційного вигоряння, перебіг та основні ознаки його виникнення, акцентуючи увагу на особливості роботи працівників загальної середньої освіти.ukемоційне вигоряння, детермінанти прояву, заклад середньої освіти, наукові підходи, вчитель, emotional burnout, determinants of manifestation, secondary education institution, scientific approaches, teacherНаукові підходи до розв’язання проблеми емоційного вигоряння серед педагогічних працівників закладу середньої освітиArticle