Богут, Ю.2025-04-022025-04-022023Богут, Ю. (2023). Аналіз ефективності соціальних медіакампаній підприємства «ФІЛІП МОРРІС УКРАЇНА». У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Організація маркетингового менеджменту на підприємствах: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с.161–164). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8418У цій статті описано, як проводиться аналіз ефективності соціальної медіакампанії, наведені основні показники та метрики для вимірювання її успішності. Також, у статті розглядається важливість проведення аналізу ефективності соціальних медіакампаній для розвитку бізнесу, також описано основні чинники, які впливають на успішність таких кампанійukAttribution 4.0 Internationalефективністьсоціальні медіакампаніяпоказникикількість підписниківзалучення клієнтіввзаємодії з аудиторієюрозвиток бізнесу effectivenesssocial mediacampaignindicatorsnumber of followerscustomer engagementaudience interactionbusiness developmentАналіз ефективності соціальних медіакампаній підприємства «ФІЛІП МОРРІС УКРАЇНА»Article161–164