Ушов, О.2025-01-212025-01-212024Ушов, О. (2024). Комунікаційна політика кав’ярні у соціальних мережах. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 309–314). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4832The article describes the peculiarities of the communication policy of the restaurant industry. The strengths and weaknesses of the coffee shop’s activities have been identified, and the main consumer segments have been identified. The main tools of the coffee shop’s communication policy in the social network have been determined.У статті охарактеризовано особливості комунікаційної політики закладу ресторанного господарства. Здійснено сильні та слабкі сторони діяльності кав’ярні, визначено основні сегменти споживачів. Визначено основні інструменти комунікаційної політики кав’ярні у соціальній мережі.ukКомунікаційна політика кав’ярні у соціальних мережахArticle