Леоненко, О.2025-03-182025-03-182024Леоненко, О. (2024). Методичні підходи до формування тандартів обслуговування Vip-споживачів суб’єкта гостинності. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Luxury industry: глобальні та локальні виклики: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання (с.39–45). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7729В статті проаналізовано ключові аспекти формування та впровадження стандартів обслуговування VIP-споживачів у сфері гостинності. Вивчено методичні підходи, що включають аналіз потреб споживачів, розробку і впровадження стандартів, тренінги для персоналу, а також моніторинг і контроль якості сервісу. Зазначено важливість адаптації стандартів до змін на ринку та технологічних інновацій для підтримки високого рівня обслуговування та забезпечення конкурентних переваг.ukAttribution 4.0 Internationalстандарти обслуговуванняVIP-споживачііндустрія гостинностіметодичні підходиадаптація стандартівмоніторинг якостітренінги персоналуконкурентоспроможністьservice standardsVIP clientshospitality industrymethodological approachesstandards adaptationquality monitoringstaff trainingcompetitiveness.Методичні підходи до формування стандартів обслуговування Vip-споживачів суб’єкта гостинностіArticle