Берегеля, Б.2025-04-022025-04-022023Берегеля, Б. (2023). Формування комунікаційної стратегії в умовах воєнного стану. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 20–26). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8357У статті досліджено особливості та проблеми формування комунікаційної стратегії в умовах воєнного стану. Проаналізовано сприйняття рекламного креативу покупцями, вплив війни на ведення бізнесу, зміни рекламно-комунікаційної активності.ukAttribution 4.0 Internationalкомунікаціїуправління комунікаційною діяльністюзабезпечення комунікаційної політики підприємстваcommunicationsmanagement of communication activitiesensuring the company’s communication policy.Формування комунікаційної стратегії в умовах воєнного стануArticle