Левченко, ВікторіяСідєльніков, Данило2025-09-302025-09-302025Левченко, В., & Сідєльніков, Д. (2025). Персоналізований прямий маркетинг як інструмент посилення бренду: технології, платформи, ефективність. У В. А. Осика (Ред.), Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації. Маркетингові технології та інструменти брендингу (с. 411–413). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11363ukAttribution 4.0 InternationalПЕРСОНАЛІЗОВАНИЙ ПРЯМИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОСИЛЕННЯ БРЕНДУ: ТЕХНОЛОГІЇ, ПЛАТФОРМИ, ЕФЕКТИВНІСТЬhttps://orcid.org/0000-0001-5902-016X411–413