Ісаєвої Владислави2024-09-102024-09-102020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/531ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність даної роботи полягає в тому що просування товарів та послуг у наш час надзвичайно пов’язане з платформою Інтернет. Безпосередньо без правильного та конструктивного управлінського рішення щодо рекламної діяльності буде важко донести задумку автора до своєї аудиторії. Щоб просунути та зробити свій продукт відомим, необхідно щоб він був незвичайним, цікавим, таким, що зможе привернути увагу споживачів, активно вести соціальні мережі, час від часу створювати колаборації з іншими відомим брендами, співпрацювати із зірковими людьми та творити незабутню історію. В даному випадку мова йтиме про музичний фестиваль «ANOTHER LAND». Бурхливий розвиток електронної комерції та інтернет-маркетингу зумовив необхідність зміни підходів до управління рекламною діяльністю компанії, особливо в інтернет-середовищі. Одним з найбільш динамічних та ефективних інструментів рекламного менеджменту в умовах інтенсивного розвитку електронної комерції стала інтернет-реклама. Ю.О. Соколова та А.Ю. Яблуновська у своїй статті «Зростання ролі Інтернет-реклами як інструменту рекламного менеджменту» розглянули питання ролі інтернет-комунікацій як одного з найефективніших засобів просування в сучасному рекламному менеджменті.[1] Д.І. Дідух розглянув Інтернет-рекламу як як складову електронного бізнесу[2], а О.В Дубовик досліджено моделі застосування Інтернету в діяльності торговельних підприємств[ 3]. В свою чергу, Р.Я. Баран проаналізував методи оцінки ефективності рекламної діяльності в Інтернеті[4]. Мета випускної кваліфікаційної роботи це розроблення заходів для покращення рекламної діяльності та промоції ТОВ «Еназерленд» в мережі Інтернет. Для досягнення поставленої мети були сформовано наступні завдання: - Проаналізувати рекламну діяльність ТОВ «Еназерленд» в мережі Інтернет; - Розглянути характеристику конкурентів ТОВ «Еназерленд» та їхню діяльність в мережі Інтернет; - Скласти рекомендації щодо заходів рекламної діяльності ТОВ «Еназерленд» в мережі Інтернет; - Розробити макети для рекламної кампанії ТОВ «Еназерленд» в мережі Інтернет. Об’єктом дослідження в даній роботі є рекламна діяльність підприємства. Предметом дослідження виступають теоретичні та практичні аспекти удосконалення рекламної діяльності в мережі Інтернет ТОВ «Еназерленд». Методологічною основою даного дослідження є загальні методи наукового пізнання, а також такі, що застосовуються в медіаплануванні та рекламі,а саме методи аналізу і синтезу, системний, порівняльний, статистичний тощо. Інформаційна база дослідження це дисертації, підручники наукові публікації з даної тематики, звітні матеріали об’єкту дослідження, публікації у пресі, наукові статті та власні спостереження.РЕКЛАМНІ ЗАХОДИ ПІДПРИЄМСТВА В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ (за матеріалами ТОВ «Еназерленд», м. Київ)Other