Коваленко, Я.2025-04-022025-04-022023Коваленко, Я. (2023). Рекламна кампанія спортивного клубу. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації . Комунікації в системі маркетингу підприємств України: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с.26–31). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8368В статті висвітлено стратегічні аспекти розвитку рекламної кампанії в спортив-ному клубі на прикладі мережі спортивних залів «Спорт Лайф Україна»ukAttribution 4.0 Internationalрекламарекламна кампаніяспорт кампанія advertisingadvertising campaignsports campaignРекламна кампанія спортивного клубуArticle26–31