Божок, А.2025-03-172025-03-172024Божок, А. (2024).Управління маркетинговими комунікаціями субʼєкта сфери гостинності. У Т.М. Сидоренко(Ред.), Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності: Збірник наукових статей здобувачів другого магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с.74–78). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7623Ця стаття присвячена організації маркетингового менеджменту в готельному бізнесі. Висвітлено основні риси маркетингового менеджменту в готельному секторі. Розглянуто основні проблеми маркетингового менеджменту в готелях та виявлено позитивну динаміку розвитку маркетингового менеджменту у сфері гостинностіukAttribution 4.0 Internationalменеджментмаркетингготелі managementmarketinghotelsУправління маркетинговими комунікаціями субʼєкта сфери гостинностіArticle74–78