Панченко, Д.2025-10-072025-10-072025Панченко, Д. (2025). Брендинг як інструмент розвитку територій. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (225–233). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11557У статті проведено дослідження теоретико – методологічних засад створення бренду міст як чинника підвищення його привабливості. Проаналізовано практику створення успішних брендів міст України. Досліджено процеси формування та реалізації стратегій бренду міста. На основі аналізу проблематики територіального брендингу, обґрунтовано необхідність застосування інноваційних інструментів в процесі формування територіального бренду та комунікаційної стратегії.ukAttribution 4.0 Internationalбрендбрендинг містатуристична привабливістьцільова аудиторіяайдентикаслоганмісіявізіяконкурентоспроможністьbrandcity brandingtourist attractiontarget audienceidentitymissionvisioncompetitiveness.Брендинг як інструмент розвитку територійArticle225-233