Крякіна, О.2025-01-162025-01-162024Крякіна, О. (2024). Медіастратегії підприємства у соціальних мережах. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 167–173). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4092The purpose of the article is to study the peculiarities of the formation of the company’s media strategy in social networks to ensure its commercial success in the long term. The role of social networks in the promotion of goods and services in the conditions of digital technologies is determined, and the stages of media strategy formation are presented. The importance of systematic monitoring and analysis of the results and performance metrics of the brand’s media strategy in social networks is emphasized.Мета статті полягає у дослідженні особливостей формування медіастратегії підприємства у соціальних мережах для забезпечення його комерційного успіху у довгостроковій перспективі. Визначено роль соціальних мереж у просуванні товарів та послуг в умовах цифрових технологій та представлено етапи формування медіастратегії. Наголошено на важливості системного моніторингу та аналізу результатів і метрик ефективності медіастратегії бренду у соціальних мережах.ukмедіастратегіясоціальні мережіпідприємствобрендцифрові технологіїпринципиформування медіастратегіїmedia strategysocial networkscompanybranddigital technologiesprinciplesmedia strategy formationМедіастратегії підприємства у соціальних мережахArticle