Бардіна, А.2025-01-222025-01-222024Бардіна, А. (2024). Ключова роль побудови бренду бізнесом у соціальних мережах. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 92–98). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4935The article analyzes the history of the development of such an area as branding, its ramifications, digital branding, and also identifies the key aspects of the introduction of brand strategies by business in social networks for brand building. The feasibility of building a brand in social networks is substantiated.У статті проаналізовано історію розвитку такого напряму як брендинг, його розгалуження – цифровий брендинг, а також визначені ключові аспекти запровадження бренд-стратегій бізнесом у соціальних мережах для побудови бренду. Обґрунтовано доцільність побудови бренду в соціальних мережах.ukбрендбрендингцифровий брендингбренд-стратегіїсоціальні мережіісторія брендуцінністьbrandbrandingdigital brandingbrand strategiessocial mediabrand storyvalue.Ключова роль побудови бренду бізнесом у соціальних мережахArticle