Усатюк, К.2025-01-212025-01-212024Усатюк, К. (2024). Формування онлайн-позиціонування закладів вищої освіти. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 88–94). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4747The article is devoted to the study of the foundations of the formation of online positioning of institutions of higher education. The article defines the essence of the concept of «positioning». Next, the positioning triangle and the main strategies of market positioning were investigated. A set of communications of the institution of higher education with a reflection of its main principles was also provided.Стаття присвячена дослідженню основ формування онлайн позиціонування закладів вищої освіти. В статті наведено визначення сутності поняття «позиціонування». Наступним було досліджено трикутник позиціонування, та основні стратегії ринкового позиціонування. Також було наведено комплекс комунікацій закладу вищої освіти з відображенням її основних принципів.ukпозиціонуванняонлайн позиціонуввння закладів вищої освітиpositioningonline positioning of higher education institutionsФормування онлайн-позиціонування закладів вищої освітиArticle