Скиць, В.2025-03-122025-03-122024Скиць, В. (2024).Бренд-стратегії компанії на міжнародному ринку. У Г.В. Дугінець (Ред.), Міжнародні торговельно-економічні відносини у ХХІ ст.: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.162–165). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7516У науковій статті проаналізовано особливості розроблення та реалізації бренд-стратегії підприємства в умовах глобалізації. Проаналізовано складові елементів бренд-менеджменту та визначено місце і роль бренд-стратегії. Встановлено ключові чинники, що впливають на розроблення та реалізацію бренд-стратегії компанії в умовах глобалізації. Запропоновано процес розроблення бренд-стратегії компаніїному бізнесіukAttribution 4.0 Internationalміжнародний ринокбрендстратегія підприємстваглобальна економікасвітовий ринокIT-технологіїglobal economyenterprise strategyinternational marketbrandБренд-стратегії компанії на міжнародному ринкуArticle162–165