Ковальчук, А.2025-11-182025-11-182025Ковальчук, А. (2025). Цифрові інструменти для посилення конкурентоспроможності підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Цифровий маркетинг у теорії та практиці. Ч. 2. (с. 128–134). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12588У сучасних умовах цифрова трансформація стала ключовим фактором успіху підприємств, дозволяючи їм ефективніше адаптуватися до змін ринку та формувати стійкі конкурентні переваги. Ця стаття присвячена аналізу впливу цифрових інструментів на формування конкурентних переваг підприємств у сучасному бізнес-середовищі. У ній розглядаються технології, які підвищують ефективність управління, оптимізують процеси та забезпечують стратегічну перевагу на ринкуukAttribution 4.0 InternationalЦифрові інструменти для посилення конкурентоспроможності підприємстваArticle128-134