Таценко, В.2025-10-062025-10-062025Таценко, В. (2025). Механізм управління конкурентоспроможністю у системі глобального маркетингу. У Г. В. Дугінець (Ред.), Торговельно-економічні відносини у ХХІ ст. (с. 227–234). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11437У статті проведено системний аналіз механізму управління конкурентоспроможністю в умовах глобального маркетингового середовища. Охарактеризовано структурні компоненти механізму, логіку його функціонування, а також специфіку його адаптації до викликів транснаціонального ринку. Встановлено взаємозвʼязок між маркетинговими інструментами та динамікою конкурентних переваг субʼєктів міжнародного бізнесу.ukAttribution 4.0 InternationalМеханізм управління конкурентоспроможністю у системі глобального маркетингуArticle227-234