Ардельян, А.2025-04-022025-04-022023Ардельян, А. (2023). Реклама в системі маркетингових комунікацій підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 16–20). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8354Стаття присвячена розгляду реклами як важливого елементу маркетингових комунікацій підприємства. Реклама є необхідною складовою маркетингових комунікацій підприємства, яка допомагає привернути увагу цільової аудиторії до продуктів чи послуг. Вона сприяє підвищенню свідомості про бренд, стимулюванню попиту та збільшенню продажів. Ефективна рекламна стратегія, адаптована до потреб та особливостей ринку, сприяє досягненню успіху підприємства.ukAttribution 4.0 Internationalрекламамаркетингові комунікаціїмаркетингова стратегіяпідприємствопокупціadvertisingmarketing communicationsmarketing strategybusinesspurchases.Реклама в системі маркетингових комунікацій підприємстваArticle