Лобас Аліна2024-10-032024-10-032020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/801ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність теми дослідження обумовлено підвищенням значущості маркетингової діяльності як вагомого чинника в забезпеченні конкурентоспроможно сті торгово-посередницького підприємства в умовах ринкових відносин. Останнім часом маркетинг упевнено завойовує ринкові позиції як джерело, що дає змогу створювати й підтримувати певні стандарти людського життя. Сфера надання послуг гостинності є однією з найперспективніших секторів туристичного бізнесу, які швидко розвиваються. Маркетинг готельного бізнесу – це система управління та організації діяльності з розробки, створення, просування та продажу послуги, спрямована на задоволення потреб споживача і забезпечення досягнення поставлених цілей керівництва готелю. Роль маркетингу полягає в тому, щоб привести діяльність готельного бізнесу у відповідність із попитом, а зусилля маркетингового відділу спрямовані на створення такого готельного продукту, що відпо відає сучасному попиту. Затребуваність вивчення впливу маркетингового зовнішнього і внутрішнього середовища на діяльність торгового підприємства, вивчення потреб цільових споживачів на попит реалізацію продукції, на стимулювання збуту, і вдосконалення сервісного обслуговування роздрібного торгового підприємства обумовлюється актуальністю вивчення і вдосконалення маркетингової діяльності торгового підприємства, від ефективності якої залежить майбутнє компанії в цілому.МАРКЕТИНГ ВЗАЄМОВІДНОСИН В ЗАМІСЬКОМУ КОМПЛЕКСІ «SELFISH CLUB», С. КИЙЛІВ, КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬOther