РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІОНУВАННЯ БРЕНДУ (за матеріалами ФГ «БАТЬКІВ САД» , Хмельницька область, село Клопотівці)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Анотація
У роботі викладено теоретичні засади формування стратегії
позиціонування бренду. Охарактеризовано маркетингове середовище ФГ
«БАТЬКІВ САД», визначено основних конкурентів, проаналізовано складові
існуючої стратегії позиціонування ФГ «Батьків Сад» – маркетингову,
комунікаційну та медіа-стратегію. Обгрунтовано напрями формування
оновленої стратегії позиціювання бренду ФГ «Батьків Сад».
Ключові слова: бренд, стратегія, бренд-стратегія, стратегія
позиціонування, маркетингова стратегія, реклама, брендинг.
"DEVELOPING A BRAND POSITIONING STRATEGY"
(based on the materials of FH "PARENTS GARDEN", Khmelnytsky region,
Klopotivtsi village)
Graduate Masters degree presents the theoretical foundations of the brand
positioning strategy. The marketing environment of FH "BATKIV SAD" is
characterized, the main competitors are identified, the components of the exi sting
positioning strategy of FH "Batkiv Sad" - marketing, communication and media
strategy are analyzed. The directions of formation of the updated strategy of brand
positioning of FH "Batkiv Sad" are substantiated.
Keywords: brand, strategy, brand strategy, positioning strategy, marketing
strategy, advertising, branding.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА