2023
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2023 за Ключові слова "advertising"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Реклама в системі маркетингових комунікацій підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Ардельян, А.Стаття присвячена розгляду реклами як важливого елементу маркетингових комунікацій підприємства. Реклама є необхідною складовою маркетингових комунікацій підприємства, яка допомагає привернути увагу цільової аудиторії до продуктів чи послуг. Вона сприяє підвищенню свідомості про бренд, стимулюванню попиту та збільшенню продажів. Ефективна рекламна стратегія, адаптована до потреб та особливостей ринку, сприяє досягненню успіху підприємства.Документ Роль інтернет-маркетингу в сучасній маркетинговій стратегії(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Пятуніна, М.У статті розглянуто основні переваги та стратегії інтернет-маркетингу, роз¬роблено порівняльну таблицю інструменті інтернет-маркетингу та проаналізовано основні тенденції, що мають вплив на зміну характеру інтернет-маркетингуДокумент Стратегія просування кав’ярні в tik tok(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Хоменко, Я.В статті описано стратегію просування кав’ярні «Idealist coffee» в TikTok. Розглянуто TikTok як нову платформу для розвитку бізнесу та потенціал цієї мережі для просування. Проведено аналіз цільової аудиторії «Idealist coffee», виявлено її інтереси та потреби. Обґрунтовано важливість розробки стратегії та контент-плануДокумент Цифровий маркетинг підприємства в сучасному бізнесі(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Таран, С.У статті розглянуто теоретичні особливості організації цифрового маркетингу підприємства та інструменти для досягнення цілей цифрового маркетингу