МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 3
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 3 за Ключові слова "digital marketing"
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Комунікаційна стратегія стоматологічної клініки(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Кривинчук, М.У статті досліджено основи комунікаційної стратегії стоматологічної клініки. Визначено і деталізовано основні етапи формування комунікаційної стратегії стоматоло¬гічної клініки. Виокремлено і охарактеризовано ключові аспекти, які суттєво впливають на ефективність комунікаційної стратегії клініки. Ідентифіковано інструменти ефективних комунікаційних стратегій стоматологічної клініки.Документ Маркетингові технології пошукової оптимізації освітніх послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Аврамчук, В.У статті розглянуто, особливості оптимізації вебсайту закладу вищої освіти та реалізації маркетингових технологій пошукової оптимізації в діяльності закладу вищої освіти. Досліджено цілі, функції, аспекти та методи SEO-оптимізації освітніх послуг.Документ Розробка цифрової стратегії підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Нечитайло, Р.У статті розглядаються ключові аспекти цифрового маркетингу та стратегічного використання інтернету в сучасному бізнесі. Зокрема, детально розглядаються поняття цифрової стратегії, відображаються її складові (продукт, ціна, дистрибуція, просування) та важливість у сучасному економічному середовищі.Документ Управління рекламною діяльністю в мережі інтернет(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гонтарь, М.Доведено, що в сучасних умовах не тільки швидко розвивається масова інформація та комунікації, але й комп’ютерні технології, автоматизовані системи управління, електронний обмін інформацією, зокрема міжнародна глобальна інформація в Інтернеті. Розкрито принципово нові методи введення та розповсюдження інформації. Наголошується, що Інтернет-маркетингові комунікації все більше орієнтуються на взаємодію з окремим одержувачем та споживачем, а не на зв’язок між маркетинговою організацією та споживачем.Документ Управління цифровим маркетингом підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Шай, С.Стаття присвячена актуальній проблемі ефективного управління цифровим маркетингом в умовах розвитку інформаційного суспільства та зростання важливості онлайн-технологій. У статті узагальнено передові підходи до цифрового маркетингу та розглянуто основні тенденції в розвитку цифрового маркетингу.Документ Цифровий маркетинг у бізнес-середовищі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Адаменко, М.Стаття зосереджена на дослідженні теоретико-методологічних аспектів цифрового маркетингу в сучасному бізнес-середовищі. В статті наведено сутність поняття «цифровий маркетинг», також досліджено основні передумови розвитку і впровадження цифрового маркетингу, висвітлено основні складові цифрового маркетингу Охарактеризовано завдання які вирішує цифровий маркетинг, а також його переваги і недоліки.Документ Цифровий маркетинг у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Вірстюк, Д.Стаття присвячена актуальній проблемі визначення впливу цифрового маркетингу підприємства на його конкурентоспроможність в сучасних умовах діджиталізації.Документ Цифровий маркетинг у формуванні конкурентоспроможності підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Комлєв, А.У статті проаналізовано вплив та роль цифрового маркетингу у формуванні конкурентоспроможніості підприємства. Розглянуто основні напрями та резерви її підвищення. Виокремлено інструменти цифрового маркетингу, які грають провідну роль у формуванні конкурентоспроможність підприємства. Виокремлено перспективи подальшого аналізу інструментів цифрового маркетингу та адаптація у діяльність підприємства.Документ Цифрові технології в маркетинговій діяльності підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Павленко, О.У статті досліджено особливості використання цифрових технологій в маркетинговій діяльності. Розкрито сутність цифрового маркетингу, охарактеризовано відмінні риси цифрового маркетингу, досліджено інструменти та цифрові технологій, що використовуються підприємствами в маркетинговій діяльності.Документ Цифрові технології маркетингу в управлінні вартістю підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Задорожній, М.Стаття присвячена ефективному використанню цифрових маркетингових технологій в умовах розвитку діджиталізованого суспільства та зростання необхідності залучати онлайн-технології на підприємствах. У статті узагальнено можливості та переваги цифрового маркетингу та розглянуто можливі майбутні тенденції в розвитку цифрового маркетингу.Документ Цифрові технології у фармацевтичній галузі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Чернишенко, К.Мета статті «Теоретичні аспекти цифрових технологій у фармацевтиці та фармацевтичній галузі» може бути розгляд та аналіз сучасних цифрових технологій, які використовуються в фармацевтичній галузі. Стаття може висвітлювати різноманітні аспекти застосування цифрових інструментів у фармації, такі як: Електронні медичні записи та системи управління хворобами. Використання штучного інтелекту та машинного навчання для аналізу медичних даних та розробки нових лікарських препаратів. Цифрові платформи для моніторингу ефективності лікування та побудови індивідуалізованих режимів догляду за пацієнтами. Електронна аптека та онлайн-системи замовлення ліків. Застосування блокчейн-технологій для забезпечення безпеки та відстеження лікарських засобів від виробництва до споживача. Ці аспекти можуть розглядатися як з точки зору переваг, що надають цифрові технології, так і з точки зору можливих викликів та обмежень, пов’язаних з їх впровадженням у фармацевтичну галузь. Крім того, стаття може висвітлювати потенційні перспективи розвитку цифрових технологій у цій галузі та їх вплив на пацієнтів, фармацевтів та інші зацікавлені сторони.Документ Інструменти цифрового маркетингу підприємств(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Алімов, Р.У статті проаналізовано передумови розвитку цифрового маркетингу в умовах активного запровадження інноваційних технологій. Розглянуто основні інструменти цифрового маркетингу, які дозволяють компанії налагодити ефективні та довгострокові комунікації з цільовою аудиторією. Наведено спеціалізоване програмне забезпечення, яке використовується компаніями для оптимізації маркетингових кампаній в цифровому середовищі.