МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 3
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 3 за Ключові слова "development"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Email-маркетинг підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Самойленко, Р.У статті розглянуто основні чинники та складові процесу email-маркетингу, розроблено удосконалення розсилки рекламних повідомлень, внесено пропозиції, щодо ефективності формування та доцільного використання рекламного бюджету.Документ Цифрові технології в маркетингових комунікаціях підприємств(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Хомчак, О.У статті досліджено актуальність та роль використання цифрових технологій в маркетингових комунікаціях великих підприємств. Наведено типи цифрових технологій, їх перевани та виклики використання. Розглянуто стратегії використання цифрових технологій для досягнення маркетингових цілей та приклади того, як великі підприємства успішно використовують цифрові технології у своїх маркетингових комунікаціях.