МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 3
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 3 за Ключові слова "communication"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Комунікаційна стратегія стоматологічної клініки(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Кривинчук, М.У статті досліджено основи комунікаційної стратегії стоматологічної клініки. Визначено і деталізовано основні етапи формування комунікаційної стратегії стоматоло¬гічної клініки. Виокремлено і охарактеризовано ключові аспекти, які суттєво впливають на ефективність комунікаційної стратегії клініки. Ідентифіковано інструменти ефективних комунікаційних стратегій стоматологічної клініки.Документ Мобільні доданки у просуванні продукції на ринку B2B(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Андрушко, Д.У статті досліджено роль мобільних додатків в просуванні продукції на ринку b2b. Визначено умови, від яких залежить розробка ефективної стратегії просування продукції на ринку b2b. Аргументовано важливість мобільних додатків в просуванні продукції на ринку b2b. Охарактеризовано популярні мобільні додатки і їх значення для b2b. Деталізовано основні варіанти позитивного впливу мобільних додатків на маркетингові стратегії на ринку b2b.Документ Розробка програм лояльності у сфері ресторанного бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Никонюк, С.У статті досліджено ключові фактори, які впливають на ефективність таких програм. Виокремлено основні елементи програми лояльності. Визначено цілі програми лояльності. Охарактеризовано основні підходи до підвищення ефективності програм лояльності ресторанів. Систематизовано види програм лояльності, які використовуються в ресторанах. Аргументовано на важливості впровадження програм лояльності в ресторанах як передумови для підвищення рівня їх відвідуваності.