МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 3
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 3 за Ключові слова "artificial intelligence"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання соціальних мереж у центрі фізичної реабілітації(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Овраменко, С.Стаття висвітлює ключові тенденції у використанні соціальних мереж, актуальні для центрів фізичної реабілітації в 2024 році. Розглядаються питання створення якісного відеоконтенту, залучення інфлюенсерів, інтеграції штучного інтелекту, а також використання соціальних платформ для розвитку бренду та взаємодії з клієнтами.Документ Розробка рекламної кампанії підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Дем’яненко, М.У статті розглянуто ключові етапи створення ефективної рекламної стратегії в сучасних умовах. Проведено комплексний аналіз основних методів збору інформації для проведення рекламних кампаній. Розкрито специфіку використання генеративного штучного інтелекту для створення реклами.Документ Трейд-маркетинг у маркетинговій діяльності підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Шмиглюк, Є.У статті розглянуто сучасні тренди та інструменти використання трейд-маркетингу в маркетинговій діяльності підприємств. Проаналізовано тренди застосування трейд-маркетингу у реальних компаніях. На основі цього зроблено висновок, що їх використання допоможе компаніям збільшити продажів, сприятиме утриманню існуючих клієнтів та залученню нових, підвищенню лояльності клієнтів, зміцненню зв’язку з брендом.Документ Цифрові технології: від штучного інтелекту до персоналізації послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ворошило, М.У статті розглянуто вплив цифрових технологій на розширення сервісів підтримки споживачів. Основні цифрові технології включають впровадження штучного інтелекту та чат-ботів, систем управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM), омніканальні платформи, переваги використання цифрових технологій для підтримки споживачів, включаючи підвищення швидкості обслуговування, підвищення якості обслуговування та персоналізацію послуг, виклики впровадження таких технологій, а також майбутні тренди, такі як розвиток штучного інтелекту, використання блокчейну для безпеки даних та віртуальна і доповнена реальність.