2025
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2025 за Ключові слова "brand characteristics"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Управління розвитком бренду(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Крук, А.У сучасному бізнес-середовищі конкуренція на ринку доставки бутильованої води в стає все більш інтенсивною. Споживачі мають широкий вибір постачальників, тому для компаній, що працюють у цій галузі, важливо не лише пропонувати високоякісний продукт, а й створювати та підтримувати сильний бренд, здатний привертати увагу та формувати лояльність клієнтів. Одним із ключових інструментів для досягнення цієї мети є ефективне планування розвитку бренду. Ця стаття розглядає важливість ефективного управління розвитком бренду. Буде проаналізовано, які етапи планування необхідні для ефективного розвитку бренду.