2025
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2025 за Ключові слова "beer industry"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетингові активності у просуванні брендів пивних компаній(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Зачепиленко, А.У статті розглянуто маркетингові активності, що використовуються пивними компаніями для просування своїх брендів на ринку. Проаналізовано ключові стратегії світових та українських пивних брендів, зокрема Guinness, Heineken, Budweiser, Tuborg, Stella Artois, Corona, Carlsberg та MOVA. Досліджено ефективність рекламних кампаній, роль соціальних мереж, спонсорство заходів та нестандартні маркетингові підходи. Особливу увагу приділено адаптації брендів до регіональних ринків і кризових ситуацій, а також соціально відповідальним стратегіям просування. На основі аналізу визначено ключові принципи успішного маркетингового просування пивних брендів.