2025
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2025 за Ключові слова "beauty industry"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Соціальні мережі у просуванні бʼюті-бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Куценко, Ю.Мета статті полягає у дослідженні впливу соціальних мереж на процес просування послуг у сфері бʼюті-індустрії з акцентом на формування ефективної медіастратегії, що забезпечує стійкий комерційний успіх підприємства у довгостроковій перспективі. В роботі розглянуто роль соціальних мереж як інструменту цифрового маркетингу, проаналізовано особливості поведінки цільової аудиторії, охарактеризовано алгоритми формування SMM-стратегії для підприємств бʼюті-сфери та визначено ключові метрики ефективності. Наголошено на необхідності системного моніторингу результатів та адаптації стратегії до мінливих запитів ринку.