2025
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2025 за Ключові слова "advertising strategy"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Рекламна стратегія бренду на основі маркетингу впливу(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Науменко, Д.У статті розглянуто процес формування рекламної стратегії бренду з урахуванням особливостей маркетингу впливу. Проаналізовано роль лідерів думок як ключових елементів комунікаційної взаємодії з цільовою аудиторією. Обґрунтовано переваги використання маркетингу впливу як складової бренд-стратегії для підвищення впізнаваності та довіри до бренду.Документ Рекламні інструменти формування позитивного іміджу бренду(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Шараєвська, Ю.У статті розглянуто основні теоретичні підходи до формування іміджу бренду засобами реклами. Сформульовано авторське визначення сутнісних ознак рекламної діяльності, яка спрямована на посилення позитивного іміджу бренду в очах цільової аудиторії. Обґрунтовано основні інструменти, які необхідні для формування позитивного іміджу бренду.