2025
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2025 за Ключові слова "advertising campaign effectiveness"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Соціальні мережі у просуванні підприємств бʼюті-індустрії(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Максименко, Є.У статті розглядається застосування digital-інструментів у рекламних кампаніях підприємства ТОВ «Глас-Інокс Технолоджи», що спеціалізується на виробництві та монтажі скляних конструкцій. Описано теоретичні засади використання digital-реклами, зокрема, таргетованої реклами в соціальних мережах, контекстної реклами (PPC), email-маркетингу, відеореклами та інтерактивних інструментів. Увага приділяється персо-налізації рекламних кампаній та вимірюванню їх ефективності за допомогою цифрових інструментів. Застосування таких технологій дозволяє підвищити ефективність комунікації з клієнтами, оптимізувати витрати на рекламу та забезпечити швидку адаптацію до змін на ринку. В статті також наводяться приклади застосування цих інструментів у практиці компанії.