2025
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2025 за Ключові слова "advertising"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ DIgital-реклама у діяльності підприємств(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Попко, М.В статті наведено визначення змісту і сутності використання digital реклами в сучасному бізнесі. Наведено цифрові інструменти такої реклами, досліджено переваги від використання і основні завдання, що беруть участь під час формування «digital» реклами підприємств. Додатково було відображено топ-типів інфлюєнсерів в «digital рекламі», та топ-трендів соціальних мереж для просування бізнесу.Документ Рекламна діяльність як інструмент формування лояльності споживачів(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Шерстюк, Д.У статті розглянуто основні етапи розробки заходів для посилення лояльності до бренду ТОВ «Кловін Україна». Запропоновано стратегію вдосконалення рекламної діяльності компанії.Документ Рекламні інструменти формування позитивного іміджу бренду(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Шараєвська, Ю.У статті розглянуто основні теоретичні підходи до формування іміджу бренду засобами реклами. Сформульовано авторське визначення сутнісних ознак рекламної діяльності, яка спрямована на посилення позитивного іміджу бренду в очах цільової аудиторії. Обґрунтовано основні інструменти, які необхідні для формування позитивного іміджу бренду.Документ Інструменти побудови рекламної кампанії(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Ужва, Ю.У статті досліджується розвиток піходів до створення сильного бренду. Проаналі-зовано сучасні підходи до формування рекламних кампаній за допомогою різних підходів до брендингу. Проаналізовано сучасну класифікацію брендів. Визначено тренди у сфері визначення ефективності рекламних кампаній.