2025
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2025 за Ключові слова "Advertising"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Обмеження реклами у брендингу в е-commerce(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Коротич, А.В епоху цифрових змін, коли електронна комерція стає головним рушієм світової економіки, брендинг набуває особливого значення. Проте, збільшення кількості рекламних обмежень, зумовлене регуляторними змінами, етичними нормами та технологічними факторами, створює нові виклики для брендів, які прагнуть ефективно комунікувати зі своєю аудиторією. Метою цієї статті є дослідження впливу обмежень реклами на брендинг в e-commerce, аналіз стратегій пристосування та виявлення ключових чинників успіху в умовах обмеженого рекламного простору.