2024
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2024 за Ключові слова "brand formation"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Marketing tool for brand creation and development(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Zhyvoder, D.The article is devoted to research on the creation and development of a brand using marketing tools. The article describes the essence of the concept of «brand», highlights the key advantages of effective brands, examines the concept, model and algorithm of brand creation. Finally, additional marketing tools for brand formation and features of its further development were investigated.Документ Формування маркетингових стратегій з просування бренду(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гарбаренко, К.Стаття присвячена дослідженню основ формування маркетингових стратегій просування бренду підприємств. Наведено авторські підходи до сутності поняття «бренд». В статті досліджено ціннісні аспекти бренду, увага зосереджена на етапах розвитку стратегії просування бренду. Наостанок сформовано карту візуалізації розробки стратегії просування.