2024
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2024 за Ключові слова "analysis"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Цінові стратегії в електронній комерції(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ніколаєв, І.Стаття спрямована на аналіз застосування маркетингових інструментів в електронній комерції на прикладі інтернет-магазину «NataNiko», який спеціалізується на виробництві автоаксесуарів. Розглядаються основні стратегії ціноутворення, а також використання інших ключових маркетингових інструментів, таких як сегментація цільової аудиторії, просування через соціальні медіа, управління продуктом та розподіл товарів. Дослідження охоплює аналіз впливу цих стратегій на успішність електронного бізнесу «NataNiko» і надає рекомендації щодо оптимізації маркетингових стратегій в електронній комерції.